Bibliografía
- García Uceda, Mariola (1999). Las claves de la publicidad (3a. edición). Madrid: ESIC.
- Achrol, R. S.; Kotler, P. (1999). "Marketing in the network economy". Journal of Marketing (vol. 63, núm. 4, pág. 146-163).
- Bearden, W. O.; Ingram, T. N; LaForge, R. W. (2006). Marketing. Principles & perspectives (5a. edición). Nova York: McGraw-Hill.
- Boulding, W.; Staelin, R.; Ehret, M.; Johnston, W. J. (2005). "A customer relationship management roadmap: what is known, potential pitfalls, and where to go". Journal of Marketing (vol. 69, núm. 4, pàg. 155-166).
- Chris Anderson (2004): "The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More". (ISBN 1-4013-0237-8).
Páginas web con contenido complementario
- Blog de Montserrat Peñarroya. Post: "Philip Kotler: Los principios del nuevo márketing"
https://www.montsepenarroya.com/philip-kotler-los-10-principios-del-nuevo-marketing/ - Wikipedia: "The Long Tail"
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Long_Tail - Google Adwords: "Qué es el Quality Score y cómo se calcula"
https://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=es&answer=10215